Vandaag vertrekken. - Reisverslag uit Nieuw-Lekkerland, Nederland van Leonard Dijk - WaarBenJij.nu Vandaag vertrekken. - Reisverslag uit Nieuw-Lekkerland, Nederland van Leonard Dijk - WaarBenJij.nu

Vandaag vertrekken.

Door: Leonard

Blijf op de hoogte en volg Leonard

03 September 2014 | Nederland, Nieuw-Lekkerland

En dan is het alweer zover: vandaag vertrekken. Nadat ik vorige week maandag tot de conclusie kwam dat het in september mogelijk was om te gaan moest er nog een hoop geregeld worden. Het plan om te gaan lag al veel langer overigens. Aanvullende Gele koorts prik halen waar ik afgelopen 3 dagen redelijk beroerd van geweest ben en tickets regelen via Siama. een organisatie die voor missionair werkers tickets regelt. dan visum regelen voor Mali en er afgelopen vrijdag achterkomen dat Senegal visum ook nog geregeld moet worden omdat dat daar lastig te doen is. e.e.a via de Visumdienst in Breda gedaan en Visum Senegal gisteren in Brussel opgehaald. tussendoor wel een uur of 4 wachten tot het visum klaar is maar die tijd nuttig gemaakt om allerlei spulletjes te kopen die erg nuttig en fijn zijn voor de werkers in Afrika.
Gisteravond zijn de ouders van nicht Agaath langs geweest om de lege plekjes in mn koffers te vullen met spullen en lekkernijen. (Agaath werkt in Hoop kliniek in Guinee en hopen we ook te ontmoeten) totaal mag ik 56 kg. meenemen en omdat ik maar op een kilo of 15 uitkwam met mijn eigen spullen valt er genoeg uit te delen straks.
woensdagmiddag zijn Julia en Ruben vrij dus we maken er gelijk een Schiphol daagje van.
om 17:50 vlieg ik met Tap Portugal naar Lissabon waar ik om 21:00 NL tijd aan hoop te komen. dan een uurtje overstappen en dan 4 uur naar Bamako in Mali waar ik om 2 uur s'nachts dan aankom. ik zal wel redelijk gaar zijn verwacht ik want ik slaap normaal gesproken niet in een vliegtuig.

  • 03 September 2014 - 10:47

    Miriam:

    Ik wens je een hele voorspoedige vlucht toe en Gods Zegen op dit mooie werk wat je mag gaan doen!

  • 03 September 2014 - 15:52

    Margreet Kasbergen:

    Hoi Leonard,

    Een goede reis! Geniet van t land en de cultuur en Gods zegen over t werk!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonard

Ik heb een timmerbedrijf en bouw momenteel in hoofdzaak winkels. getrouwd met Andrea en heb 2 lieve kindertjes: Julia van 10 jaar en Ruben van 6.

Actief sinds 02 Sept. 2014
Verslag gelezen: 536
Totaal aantal bezoekers 11906

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 22 September 2014

Voor Cama naar West-Afrika

Landen bezocht: